Pomagamy wprowadzać szkoły w świat nowoczesnych technologii dzięki praktycznym warsztatom dla nauczycieli.
Celem szkoleń jest dostarczenie nauczycielom narzędzi i wiedzy, które pomogą im efektywnie uczyć STEAM, rozwijając kluczowe kompetencje uczniów. Nauczyciele odkrywają innowacyjne sposoby nauczania dostosowane do różnych poziomów od przedszkola po licea, które angażują uczniów w takich dziedzinach jak sztuczna inteligencja czy robotyka.
Udział w szkoleniach pomaga poprawić jakość nauczania i lepiej przygotować uczniów na przyszłość. Dzięki temu uczniowie lepiej rozumieją, jak teoria łączy się z praktyką w realnym świecie, co buduje solidne podstawy do dalszej edukacji i kariery zawodowej w dziedzinach związanych z naukami ścisłymi i technologią.
Szkolenia dla nauczycieli
Pomagamy wprowadzać szkoły w świat nowoczesnych technologii dzięki praktycznym warsztatom dla nauczycieli.
Celem szkoleń jest dostarczenie nauczycielom narzędzi i wiedzy, które pomogą im efektywnie uczyć STEAM, rozwijając kluczowe kompetencje uczniów. Nauczyciele odkrywają innowacyjne sposoby nauczania dostosowane do różnych poziomów od przedszkola po licea, które angażują uczniów w takich dziedzinach jak sztuczna inteligencja czy robotyka.
Udział w szkoleniach pomaga poprawić jakość nauczania i lepiej przygotować uczniów na przyszłość. Dzięki temu uczniowie lepiej rozumieją, jak teoria łączy się z praktyką w realnym świecie, co buduje solidne podstawy do dalszej edukacji i kariery zawodowej w dziedzinach związanych z naukami ścisłymi i technologią.
Przygotowanie do programu FIRST LEGO League Challenge
Szkolenie skierowane do trenerów oraz nauczycieli rozpoczynających pracę z dziećmi w klasach IV-VIII, chcących wziąć dział w międzynarodowym programie Challenge.
Program szkolenia:
Co to jest FIRST LEGO League Challenge
Zapoznanie z częściami FIRST i systemem oceniania
Jak stworzyć drużynę?
Prowadzenie drużyny krok po kroku
Obowiązki trenera i opiekuna
Skontaktuj się po więcej informacji
Zastosowanie rozwiązań LEGO Education w edukacji przedszkolej
Szkolenie dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, którzy chcą uatrakcyjnić zajęcia poprzez wykorzystanie zestawów robotycznych i klocków LEGO.
Program szkolenia:
Podstawy metodyki LEGO Education
Przegląd różnych rozwiązań LEGO Education dla rozwoju fizycznego oraz kompetencji matematycznych, społecznych,
humanistycznych i technicznych przedszkolaków
Metoda „6 klocków”
Prowadzenie pracowni
Tworzenie własnych scenariuszy
Dużo warsztatowej pracy z zestawami
Skontaktuj się po więcej informacji
Czy wiesz, że....
6 klocków
można połączyć na
0
sposobów?
Akademia LEGO Education
LEGO Education SPIKE™ Essential
Szkolenie dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, którzy chcą uatrakcyjnić zajęcia poprzez wykorzystanie zestawów robotycznych i klocków LEGO.
Program szkolenia:
Wprowadzenie w koncepcje edukacyjne LEGO Education
Przygotowanie do programu FIRST LEGO League Challenge
Szkolenie skierowane do trenerów oraz nauczycieli rozpoczynających pracę z dziećmi w klasach IV-VIII, chcących wziąć dział w międzynarodowym programie Challenge.
Program szkolenia:
Co to jest FIRST LEGO League Challenge
Zapoznanie z częściami FIRST i systemem oceniania
Jak stworzyć drużynę?
Prowadzenie drużyny krok po kroku
Obowiązki trenera i opiekuna
Skontaktuj się po więcej informacji
Zastosowanie rozwiązań LEGO Education w edukacji przedszkolej
Szkolenie dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, którzy chcą uatrakcyjnić zajęcia poprzez wykorzystanie zestawów robotycznych i klocków LEGO.
Program szkolenia:
Podstawy metodyki LEGO Education
Przegląd różnych rozwiązań LEGO Education dla rozwoju fizycznego oraz kompetencji matematycznych, społecznych,
humanistycznych i technicznych przedszkolaków
Przegląd technologii i narzędzi AI: platformy popularne w dziedzinie AI, wstęp do narzędzi dostępnych dla edukatorów.
Przykłady zastosowań AI w różnych branżach: medycyna, transport, finanse itp.
Potencjalne skutki i wyzwania etyczne związane z AI
Personalizowane nauczanie i asystenci edukacyjni oparte na AI
Możliwości i ograniczenia AI w kontekście nauczania
Omówienie potencjalnych zagrożeń związanych z AI
Omówienie aktualnych trendów i przyszłości AI w kontekście edukacji
Jak nauczyciele mogą kontynuować naukę i rozwój w dziedzinie AI po szkoleniu
Zintegrowanie AI z programem nauczania
Jak włączyć tematykę AI do istniejących programów nauczania
Zasoby i materiały dla nauczycieli do wykorzystania w klasie
Skontaktuj się po więcej informacji
SPIKE™ Prime i elektronika
Warsztaty dla nauczycieli informatyki, elektroniki, robotyki i techniki, którzy chcą uatrakcyjnić zajęcia poprzez wykorzystanie zestawów robotycznych i klocków LEGO.
Program szkolenia:
SPIKE Prime jako baza do zajęć z Physical Computing
Wprowadzenie do podstaw elektroniki
Współpraca SPIKE Prime <-> mikrokontroler RPi Pico
Skontaktuj się po więcej informacji
Arduino CTC 101
Zajęcia pozwalające na efektywne wykorzystanie pakietu dydaktycznego Arduino CTC 101 w pracy szkolnej. Warsztaty dla nauczycieli informatyki, elektroniki, robotyki i techniki.
Program szkolenia:
Wprowadzenie do mikrokontrolerów
Warsztaty z podstaw elektroniki
Wykorzystanie materiałów Arduino CTC 101 w praktyce
Wskazówki, rozwiązywanie problemów
Skontaktuj się po więcej informacji
Programowanie mikrokontrolerów (Arduino UNO)
Warsztaty pozwalające na rozpoczęcie pracy z rozwiązaniami Arduino UNO. Dla początkujących nauczycieli, którzy chcą wykorzystywać mikrokontrolery Arduino w pracy z uczniami.
Program szkolenia:
Wprowadzenie do mikrokontrolerów
Instalacja i konfiguracja środowiska pracy ARDUINO
Warsztaty z podstaw elektroniki – podstawowe elementy i przykładowe zadania do realizacji na zajęciach
Narzędzia wspomagające pracę, projektowanie i symulowanie obwodów
Skontaktuj się po więcej informacji
Programowanie mikrokontrolerów (Raspberry Pi Pico)
Warsztaty pozwalające na rozpoczęcie pracy z rozwiązaniami Raspberry Pi Pico. Dla początkujących nauczycieli, którzy chcą wykorzystywać mikrokontrolery RPi Pico w pracy z uczniami.
Program szkolenia:
Wprowadzenie do mikrokontrolerów
Instalacja i konfiguracja środowiska pracy - Thonny
Warsztaty z podstaw elektroniki – podstawowe elementy i przykładowe zadania do realizacji na zajęciach
Skontaktuj się po więcej informacji
Wprowadzenie do języka Python dla nauczycieli
Warsztaty pozwalające na zdobycie podstawowych umiejętności związanych z programowaniem w języku Python. Dla nauczycieli informatyki i innych przedmiotów ścisłych.
Program szkolenia:
Przygotowanie środowiska pracy
Postawy składni
Zadania programistyczne dla początkujących
Korzystanie z bibliotek
Przykładowe wyzwania do wykorzystania w pracy z uczniami
Skontaktuj się po więcej informacji
Akademia Future Minds
Techniki AI w pracy nauczyciela
Uczestnicy dowiedzą się, jak sztuczna inteligencja może ułatwić codzienną pracę, personalizować naukę oraz wzbogacać metody nauczania.
Program szkolenia:
Definicja sztucznej inteligencji oraz jej historyczne podstawy
Przegląd technologii i narzędzi AI: platformy popularne w dziedzinie AI, wstęp do narzędzi dostępnych dla edukatorów.
Przykłady zastosowań AI w różnych branżach: medycyna, transport, finanse itp.
Potencjalne skutki i wyzwania etyczne związane z AI
Personalizowane nauczanie i asystenci edukacyjni oparte na AI
Możliwości i ograniczenia AI w kontekście nauczania
Omówienie potencjalnych zagrożeń związanych z AI
Omówienie aktualnych trendów i przyszłości AI w kontekście edukacji
Jak nauczyciele mogą kontynuować naukę i rozwój w dziedzinie AI po szkoleniu
Zintegrowanie AI z programem nauczania
Jak włączyć tematykę AI do istniejących programów nauczania
Zasoby i materiały dla nauczycieli do wykorzystania w klasie
Skontaktuj się po więcej informacji
SPIKE™ Prime i elektronika
Warsztaty dla nauczycieli informatyki, elektroniki, robotyki i techniki, którzy chcą uatrakcyjnić zajęcia poprzez wykorzystanie zestawów robotycznych i klocków LEGO.
Program szkolenia:
SPIKE Prime jako baza do zajęć z Physical Computing
Wprowadzenie do podstaw elektroniki
Współpraca SPIKE Prime <-> mikrokontroler RPi Pico
Skontaktuj się po więcej informacji
Arduino CTC 101
Zajęcia pozwalające na efektywne wykorzystanie pakietu dydaktycznego Arduino CTC 101 w pracy szkolnej. Warsztaty dla nauczycieli informatyki, elektroniki, robotyki i techniki.
Program szkolenia:
Wprowadzenie do mikrokontrolerów
Warsztaty z podstaw elektroniki
Wykorzystanie materiałów Arduino CTC 101 w praktyce
Wskazówki, rozwiązywanie problemów
Skontaktuj się po więcej informacji
Programowanie mikrokontrolerów (Arduino UNO)
Warsztaty pozwalające na rozpoczęcie pracy z rozwiązaniami Arduino UNO. Dla początkujących nauczycieli, którzy chcą wykorzystywać mikrokontrolery Arduino w pracy z uczniami.
Program szkolenia:
Wprowadzenie do mikrokontrolerów
Instalacja i konfiguracja środowiska pracy ARDUINO
Warsztaty z podstaw elektroniki – podstawowe elementy i przykładowe zadania do realizacji na zajęciach
Narzędzia wspomagające pracę, projektowanie i symulowanie obwodów
Skontaktuj się po więcej informacji
Programowanie mikrokontrolerów (Raspberry Pi Pico)
Warsztaty pozwalające na rozpoczęcie pracy z rozwiązaniami Raspberry Pi Pico. Dla początkujących nauczycieli, którzy chcą wykorzystywać mikrokontrolery RPi Pico w pracy z uczniami.
Program szkolenia:
Wprowadzenie do mikrokontrolerów
Instalacja i konfiguracja środowiska pracy - Thonny
Warsztaty z podstaw elektroniki – podstawowe elementy i przykładowe zadania do realizacji na zajęciach
Skontaktuj się po więcej informacji
Wprowadzenie do języka Python dla nauczycieli
Warsztaty pozwalające na zdobycie podstawowych umiejętności związanych z programowaniem w języku Python. Dla nauczycieli informatyki i innych przedmiotów ścisłych.
Program szkolenia:
Przygotowanie środowiska pracy
Postawy składni
Zadania programistyczne dla początkujących
Korzystanie z bibliotek
Przykładowe wyzwania do wykorzystania w pracy z uczniami